Haetaan henkilöä taloushallinnon assistentti/ myyntisihteerin tehtävään

Seitsemän hengen tiimiimme Vantaan Tammistoon kielitaitoinen ja monipuolisista haasteista kiinnostunut

TALOUSHALLINNON ASSISTENTTI / MYYNTISIHTEERI

 

Vastaat myynnin tukena myynti- ja ostotoiminnan tärkeistä rutiineista. Olet yhteydessä asiakkaisiimme ja ulkomaisiin toimittajiimme. Hoidat osto- ja myyntireskontran sekä avustavat kirjanpitotyöt. Perehdyttyäsi taloushallinto-ohjelmaamme (Visma Nova) toimit pääkäyttäjänä. Toimit toimitusjohtajan tukena valmistelemalla talous- ja yrityshallintoon liittyviä asioita.

Odotamme sinulta kykyä itsenäiseen vastuulliseen työhön. Vahvuuksiasi on kanssakäyminen erilaisten ihmisten kanssa, joustavuus sekä systemaattinen työskentely. Iloisena ”tyyppinä” luot omalta osaltasi positiivista ilmapiiriä niin yrityksen sisällä kuin asiakkaisiimmekin. Päämieskontaktit edellyttävät hyvää suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa. Hallitset yleisimmät toimisto-ohjelmat etkä pelkää uuden opettelua.

Sopiva koulutustausta on merkonomin / tradenomin tutkinto.

Eduksi katsomme kokemuksen vastaavista tehtävistä.

Tarjoamme palkkaetujen lisäksi lounasedun, kattavan työterveyshuollon ja hyvähenkisen tiimin tuen teknologiayrityksen kansainvälisessä ilmapiirissä.


Lisätietoja tehtävästä antaa 8.4. ja 12.4. klo 11.00-13.00 Kimmo Ikonen, puh 0207 289 901. Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoivomuksesi mahdollisimman pian tai viimeistään 15.4.mennessä osoitteella: kimmo.ikonen@sensorola.fi